четверг, 8 декабря 2016 г.

Հզոր աղոթքները



Քիմ եւ Ռայը շատ մոտ հարեվաններ են: Նրանքհարևաններ էին, դասընկերներ դպրոցում, իսկ ավելի ուշ, գործընկերներ աշխատանքի տեղը:

Մի օր, նրանք որոշելցին գնալ մի ծովային ճամփորդության ,ուսումնասիրել տարօրինակ հողերը: Նրանք սկսեցին իրենց ճամփորդությունը միքրուիզե նավից, եւ ճանապարհորդում էին հեռու և երկար. Սակայն, իրենց ուղեվորության ընթացքում , եղանակը շատ վատն էր: Նավը խորտակվեց օվկիանոսի մեջտեղում. Մեծ մասը ուղևորների սպանվեցին, բայց կիմը եւ ռայը կարողացան լողալ և ուասնել մոտակա կղզի:

Կղզին դատարկ էր, նույնիսկ ծառեր չկային այնտեղ: Քիմ եւ Ռայը հասկացան, որ նրանք չեն կարող գոյատևել կղզում առանց աստվածային օգնության: Նրանք որոշեցին աղոթել Աստծուն: Նրանք ուզում էինն տեսնել, թե ում աղոթքը կլինի ավելի հզոր. Կիմը տեղափոխվել է արևելյան մասում , ծնկի իջել ​​եւ աղոթում այնտեղ. Ռայը գնաց արեւմտյան մասում աղոթելու:

Կիմը աղոթում էր Աստծուն տալ նրան ուտելիք և նրան օգներ գոյատևել: Զարմանալի է, որ նա ստացավ մի կույտ սնունդ, մրգեր եւ բանջարեղեն:

Դրանից հետո երկու օրվա ընթացքում, նա խնդրել է մի գեղեցիկ աղջկա, որպես իր կնոջ, քանի որ նա  զգում էր շատ միայնակ կղզու վրա: Մի քանի ժամվա ընթացքում, եւ հայտնվեց Լոուն Սուռիվորը. մի գեղեցիկ աղջիկ. Կիմը ամուսնացավ այդ աղջկա հետ:

Այն, ինչ Քիմ աղոթեց , նրան շնորհվել նրան տրվեց:

Գրեթե մեկ ամիս հետո, Քիմ որոշեց վերադառնալ իր հայրենի քաղաքը. Նա աղոթեց Աստծուն ուղարկել նրան նավ որ գնա իր տուն: հանկարծ, եկավ մի նավ  Կիմը վերցրեց նրա կնոջը և գնաց իր տուն:

Քանի որ զույգը մտավ նավը, Քիմը լսեց ինչ-որ մեկը խոսում է նրա հետ: Դա պարզապես մի ձայն էր: «Դուք մենակ, թողնելով ձեր ուղեկցին  այստեղ»

Կիմը զարմացավ, «Կարող եմ իմանալ, թե ով է նա, ում որ դուք նկատի ունեք: Իմ կինը, ինձ հետ է»:

Ձայնն ասաց. «Ես այն մեկն եմ, ում որ առաջարկելեք ձեր աղոթքները, որին Դուք հաղորդագրություն եք խնդրել  փրկել ձեր կյանքը, եւ որին Դուք հաղորդագրություն եք խնդրել ուտելիք եւ ապաստան եւ, իհարկե, մի կին"

Քիմ ծնկի իջավ եւ ասաց, «Շնորհակալություն Աստծուն"

Հետո Կիմը հիշեց Ռային, որին նա մոռացել էր այս անգամ: 

Աստված ասաց նրան. «Ես չեմ կատարում ձեր աղոթքները: Ես միայն կատարում եմ Ռայ- ի աղոթքները: Նա աղոթեց միայն մեկ բան. Նա ասաց, որ «Խնդրում եմ կատարի բոլոր Կիմի աղոթքները»: Դա էր նրա միակ աղոթքը »:

Կիմը արցունքներով եւ շտապելով գնաց մյուս կողմուը կղզու. Նա հասկացավ, որ ինքը չի էլ մտածել այդ մասին իր լավագույն ընկերոջ, Ռեյի մասին, եւ ուրախությամբ վայելում է իր կյանքը:

Նա չկարողացավ գտնել Ռային այնտեղ: Նա խնդրեց Աստծուն. «Ուր է Ռայը»

Աստված պատասխանեց. «Նա ինձ հետ է. Այդ մարդը ոսկե սիրտ ունի և պետք է ինձ մոտ լինի Բայց ես կկատարեմ Ձեր բոլոր աղոթքները, քանի որ ես խոստացա նրան դա անել »:

Կիմը բոլորովին ափշեց. Նա հասկացավ, որ իր ընկերոջ, աղոթքներն էին ավելի հզոր:քանի որ Ռայի աղոթքները բոլորովին անշահախնդիր էին:

Комментариев нет:

Отправить комментарий